FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mest dumma ungar som går på det och vem vill ha deras email
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
det finns en del sådanna siter, en av dem är min site, http://www.tufft.net
dock säljer jag inte vidare mailadresserna.. Läs villkoren.. kan ni fatta att det är folk som tror att Sony PSP är en mobiltelefon, trotts länken på sidan ?
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
![]() Frågan kvarstår, finns det någon som vill köpa dessa mailadresser och är det något speciellt villkor jag bör lägga till? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Pokersite som lanseras till minderåriga på Lunarstorm? Finns det ingen lag om åldersgräns, typ 18 år för onlinespel om pengar? Varför inte satsa på en rejäl sökmotoroptimering och kanske lite bannerbyten med andra pokersidor? Att vara aktiv på olika pokerforum (om det finns sådana) är också en form av marknadsföring. My 2 cents... Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stefan du har så rätt i det du säger
![]() Lunarstorm har en snittålder på 18 år, de har även en ofantligt stor mängd besökare och det finns förutom alla minderåriga en hel del killar mellan 18-25 som inte har något att göra och därför besöker lunarstorm där de kan ragga på 16åring.. (ironi med viss sanning) Bannerbyten / Länkbyten har jag funderat på, att vara aktiv i andra forum är dock något jag ska tänka lite extra på och se ifall jag kan hitta något svenskt passande forum. Den idén gillar jag verkligen! ![]() Tror dock fortfarande att Lunarstorm har nog mycket folk i en tillräckligt bred målgrupp för att kunna ge mig 1000 besök av rätt typ och sen hur många som återkommer av dessa återstår att se... Om mitt innehåll är nog bra så behöver jag bara tända gnistan så sprider sig elden av sig själv hoppas jag, då jag är enda aktör inom denna kategori på svensk marknad ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad säger lagen om detta? Jag vet att man t.ex. behöver tillstånd för att anordna lotterier, bör inte detta vara något liknande?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Hur kommer det sig att Firefox accepterar det javascriptet medans IE inte gör det ?
hm. aja för fixa det då.
![]() |
Svara |
|
|