Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Tradedoubler statistiken laggar?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-01-28, 17:23 #1
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004

Är det nån mer än mig som har problem med att statstiken på tradedoubler är typ 20 timmar sen. Normalt sett brukar den vara nån timme sen men den här veckan har den varit upp till 20 timmar sen vid flera tillfällen. Just nu har den stannat på runt kl 01.00 inatt.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-28, 19:04 #2
Bengts avatar
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Supermoderator
Bengts avatar

Ja, den ligger efter, det gör den. Jag kan inte säga riktigt hur mycket, men mer än normalt. Tillfälligt strul, får man hoppas.
Bengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-29, 11:07 #3
M-bition M-bition är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Medlem

TD har strulat väldigt mycket de senaste dagarna. Jag är bombsäker på att min statistik (intäkt) sjönk plötsligt under dagen igår fredag. Den blev alltså väsentligt lägre under eftermiddagen än vad den var under förmiddagen. Hur jag ska kunna bevisa det för TD är en annan femma, jag tog ju inga screenshots. Någon som har haft liknande problem?
M-bition är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-29, 13:14 #4
Bengts avatar
Supermoderator

Supermoderator
Bengts avatar

Citat:
Originally posted by M-bition@Jan 29 2005, 11:07
Jag är bombsäker på att min statistik (intäkt) sjönk plötsligt under dagen igår fredag. Den blev alltså väsentligt lägre under eftermiddagen än vad den var under förmiddagen.
Ja, men har du inte börjat få in den trafiken nu då? Alltså att det bara handlar om en fördröjning i statistiken? I så fall får du ju din trafik registrad ändå med tiden.
Bengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-29, 13:24 #5
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Bengt
Citat:
Ursprungligen postat av M-bition
Jag är bombsäker på att min statistik (intäkt) sjönk plötsligt under dagen igår fredag. Den blev alltså väsentligt lägre under eftermiddagen än vad den var under förmiddagen.
Ja, men har du inte börjat få in den trafiken nu då? Alltså att det bara handlar om en fördröjning i statistiken? I så fall får du ju din trafik registrad ändå med tiden.
Nej det har jag inte, gårdagens intäkter slutade på nära noll vilket aldrig har hänt. Dagens intäkter har redan börjat ramla in, så gårdagens kan ju väl inte komma i efterhand nu?
M-bition är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-01-29, 16:42 #6

Det känns verkligen som om Tradedoubler har tappat trafik denna vecka. Jag har flera sidor kopplade till samma konto vilket gör att jag har ca 300-500 leads/avslut per dag vilket gör att man se ett lead/avslut i statistiken var 1-2-5-10 minuter ungefär. I natt hade jag t.ex. ca 50 lead/avslut ganska regelbundet hela tiden fram till kl 05:37 och sedan ett stort avbrott till kl 10:23. Jag har svårt att tro att om man haft ca 50 leads/avslut fram till kl 05:37 att det blir ett totalt uppehåll fram till kl 10:23.

Man tycker att det är konstigt att tradedoubler skulle tappa bort leads/avslut eftersom Tradedoubler lever på provisionen från dessa. Utan lead/avslut får inte tradedoubler sina pengar, ändå verkar det hända.
Oläst 2005-02-01, 15:07 #7
Markuss avatar
Markus Markus är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2005
Markus Markus är inte uppkopplad
Nykomling
Markuss avatar

Reg.datum: Jan 2005
Det där händer mig hela tiden. Fast avslutet dyker alltid upp i efterhand när TD "kommer ikapp". Det brukar lagga cirka 5-10 timmar ungefär.
Markus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-02-01, 15:18 #8

Citat:
Originally posted by Markus@Feb 1 2005, 15:07
Det där händer mig hela tiden. Fast avslutet dyker alltid upp i efterhand när TD "kommer ikapp". Det brukar lagga cirka 5-10 timmar ungefär.
5 till 10 timmar händer dagligen. Men just förra veckan var lite extrem med upp till ca 20 timmars lagg och dessutom luckor som sagt. I måndags hade jag en lucka på 10 timmar mellan kl 00.03 och 10.43 när jag annars brukar ha ca 100 leads/avslut under den tiden.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017