FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag gör/kommer göra en del jobb där jag tar betalt per timme (sannolikt...)... Arbetena innefattar design (kompletta) och markuplösningar.
Frågan är hur mycket man ska ta betalt per timme. Vad är skäligt. Nu talar vi professionella sammanhang, stora siter, osv. Jag vet vad jag tror/anser, men det vore bra med lite feedback på detta onråde, så att man kan stämma av, så att säga. Tidsmässigt, ligger projekten på normaltid... alltså inte extra brått osv. Det är kontinuerliga/återkommande projekt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Iaf 400-500 SEK är rimligt om det är mellan företag. Är du väldigt beroende av att få detta jobbet så tycker jag du skall uppskatta en tid + 10% och sedan räkna på något som du uppskattar är rimligt för dem. Då kan du enkelt kolla om det sedan är en okej summa för dig med. Var inte rädd för att ta betalt om det kräver en viss kunskap att utföra detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
tack för inputen... är det nån annan som har nåt att säga.. var inte blyga : )
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har sett priser på liknande från cirka 300 kr/h upp till 1 200 kr/h.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|