FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Se bara på all kritik som har sagts om NIC-SE. Jag ska alltså klistra dit något kvalitetsmärke på min e-butik för att det ska vara några självgoda typer (ej riktat till någon här på WN) i en styrelse som ska leva gott? Redan det får kvalitetsmärket att smaka surt. En intresseorganisation får man nog inte betrakta som en affärsidé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hejsan!
Tycker det är synd om idén rinner ut... Hur har det gått för dig md-solutions? Pratades om ISO-system inom industrin och jag har faktiskt hittat en e-butik som har denna certifiering.. http://www.dustin.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har det kommit till skott. Jag har pratat med konsumentverket och lite folk. Jag söker nu 1-2 partners för detta projekt.
Jag har redan börjat med projektet, och söker folk för att hjälpa till att driva det och att utveckla hemsidan. Du bör kunna en del PHP/MySQL och vara professionell och seriös. Att bo i Stockholm är en fördel. Projektet kommer att kräva en del tid. Andra meriterande kunskaper: Ekonomi Försäljning E-handelssystem Konsumentjuridik Utveckling Marknadsföring Glad, positiv och har bra kontakt med människor Övriga intressenter är mer än välkomna att höra av sig till mig. Maila gärna lite information om dig själv, kunskaper m.m. till [email protected]. Ingen ekonomisk ersättning utlovas, men enligt nogranna kalkyler, budgeteringar och samtal med diverse intressenter så chanser till fast anställning inom kort efter projektets "sjösättning". //Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
1,2 miljoner bör å andra sidan räcka för att en eller två personer på heltid ska kunna jobba med detta och få ut en rimlig lön - men det blir inte mycket över till marknadföring av certifieringen - där skulle man ju egentligen behöva köpa annonsplatser för åtimonstone ett par hundra tusen per månad för att marknadsföra certifieringen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Petigt och petigt.. det har du rätt i
![]() Slarvfel =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
bara ett allmänt råd för att sånt här ska funka i längden:
låt det vara en förening, där några är anställda (krävs för all administration som blir), men där styrelsen innehåller en majoritet av ideella personer, vilket gör att föreningen inte lika lätt kan spåra ur och fortsätta drivas för att några vill tjäna pengar på den.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|