FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
och på det hela vägra visa någon källa till det hela? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Edit:Glömde säga att den första månaden drog inte sidan in mycket pengar alls, det var först i början/mitten av månad två som besökarna ökade p g a hårdare marknadsföring. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
|
Fortfarande lika envis och vägrar bevisa sin rätt?
Vi som säger emot att de kastar ut "hej villt" har ju beviset att vi finns kvar i en väldigt stor mängd också. Vi blir även varnade och de kollar upp våra sidor. Du och andra sidan säger något emot och tycker att beviset måste googlas upp. Jag har läst olika texter där folk blivit kickade, dock vill de oftast inte visa sina sidor. Så vad är då vitsen att säga det där om och om igen, om du inte vill hjälpa oss bevisa det? Vad får du eller vi andra ut av det? :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur ska vi någonsin kunna lita på det du säger annars? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
|
Skrattretande, irriterande.
Väljer att inte ens försöka argumentera vidare på det där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Därmed så är det eran uppgift att leta efter de bevis som ni behöver för jag tänker då inte leta efter de bevis som ni efterlyser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Read Only
|
Det kommer ju alltid vara såhär att alla som inte blir kickade från google kommer tycka att dom är bäst, medan vi andra är missnöjda.
Jag har en seriös sida på ca 15 000 unika besökare per dag.http://www.nogomi.com I den har jag lagliga mp3 filer från mellanöstern, mobiltjänster, lyrics, videoklipp etc! Jag blev kickad för att mitt konto var kopplad till ett konto som tidigare blivit avstängd pga ogiltiga klick. Sen tog dom ifrån mig ca 1000$. Jag har skrivit om detta tidigare, alla våra konversationer med google tills de slutade och svara på mina mail. Vill ni ha dom så finns mitt tidigare inlägg http://www.webmasternetwork.se/index...sa+google&s=wn Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Därmed ljuder du...om du inte kan bevisa att jag har fel förståss ![]() |
|||