FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för kommentarerna. Synd att man inte är 14 år längre så att språkvalet kan rättfärdigas
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Potentiellt blir det problem vid sökning i texten (om nu någon gör textsökningar på en porrsajt) och/eller eventuell indexering av sökmotor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En poll på sidan är annars ett bra sätt att snabbt ta reda på vad just dina användare gillar / inte gillar, ifall du har användare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OT
Varför måste porrsidor vara smaklösa? Allvarligt. det är inget fel på porr om det konsumeras och produceras rätt Men det jag verkligen saknar där ute är snygga sådana sidor.. personligen så tycker jag att layouten på www.sex.se (ett tag sen jag kikade på den nu dock) hmm.. kom precis på att mitt inlägg får det att låta som att jag toksurfar porr.. det gör jag inte =) jag lovar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag producerade min sida på en dag, för att få upp något som ser vettigt ut. Sen kan säkert jobba mycket mer med grafiken men jag har iaf inte tid med det just nu. Men vi får se vad som händer till helgen efter ett par öl i magen =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
alltså.. om man nu ska sälja porr så visst måste man visa vad man har
men porrsidor saknar ofta snygg design... och alltför ofta får man en bild rakt i ansiktet på en överdimensionerad svart kille som tar en tjej (vit!) analt.. Kanske är jag som är knäpp.. men jag tror att det kan sälja mycket bättre om det förpackas snyggare och inte lika påträngande |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||