FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Queen kommer till Globen den 30 April - Biljetter släpps 30 Januari - SJUKT BRA!
U2 skall släppas under dagen. Ullevi 29 Juni, biljettsläpp oklart. - Inte min bag, men stort band! Vet inte om de finns nån här inne som besöker vare sig konserter eller festivaler, men Hultsfredsfestivalen släpper idag eller imorrn sina första artister, där (Förmodligen) System of a down är ett av namnen! Vill folk ha denna typen av info löpande? Kan gärna informera om vad som händer i sverige på konsert och festivalfronten! svara gärna ja/nej MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Älskar att gå på konsert, har sett massor. I synnerhet under 80-talet, min första koncert var Thin Lizzy 1976. Flest gånger har jag nog sett AC/DC, oj då. Blev visst lite OT där... // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe AC/DC har jag faktiskt inte sett live än....av de få band jag lyssnar/lyssnat på....sett över 1000 spelningar genom åren
![]() ![]() /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Glöm inte SWEDEN ROCK FESTIVAL i Sölvesborg 9-12 Juni
Kommer en hel del bra band i år igen .. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
U2 har släppt sin pressrelease. Biljettförsäljningan startar den 7 februari för Ullevi (29 juli) och Parken i Köpenhamn (31 juli). (Vill ni se hela pressreleasen, så titta i signaturen)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Slå på radion på 106,7 (om du bor i stockholms trakten) kl 07:00 26 jan. För då spelar Trading fate live.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Anledning: Inget negativt om musik/konserter/festivaler, jag har själv varit på några. Men är jag intresserad av denna typ av nyheter är inte WN det första forumet jag kollar på, och inte det sista heller för den delen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Megadeath som förband.. dom sög rätt hårt på scen iaf.. -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Annars är det på festivaler och så som jag får utlopp för mitt fotointresse ![]() Man har ju gått förbi er buss ett antal gånger :P |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|