FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det finns ju en hel del här som kan en hel del om hur det är att vara webmaster och vad det handlar om, vad det innebär att vara företagare etc etc
Jag tycker att det borde finnas en bättre startsida.. Lite artiklar och mer innehåll än just forumet. Mer att hämta t.ex Varför inte ha de som sitter med ASP att skriva lite om det.. kom gärna med synpunkter och tycker ni det är en vettig idé så bygg gärna på den.. Det är ju vi medlemmar som gör WN till vad det är och jag tror att (även om det redan är bra) vi kan göra det ännu bättre och ännu mer attraktivt WN är inte bara ett forum längre - WN är en ovärderlig resurs |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns lite som att uppfinna hjulet igen. Finns riktigt bra sidor för företagsamhet, ASP, PHP etc. så varför skulle wn köra samma sak?
Vad jag saknar är dock några kategorier/forum som varit uppe på tal tidigare i andra trådar. Jag gillar annars upplägget med ett forum som man snabbt och lätt hittar vad man söker efter och ofta får svar på sina frågor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag får nog "tyvärr" hålla med Pikkenix för jag tycker WN som det är i dag är väldigt bra förutom att man kanske önskar sig en extra kategori eller två ibland men just nu tycker jag WN fungerar utmärkt och jag saknar inget. Och som pikkenix sa så finns det väldigt bra komplement till WN som man hittar lite här och var, själv hänger jag runt på diverse forum, portaler och annat för webbutveckling och liknande så jag saknar aldrig något här precis. Men alla ideér är bra på något sätt. ![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|