FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej!
Jag undrar om någon har erfarenhet från shellkonto.se, webbhotellet som finns på http://123.shellkonto.nu/ Tacksam för svar Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Väldigt bra support..
Finns tillgång till en "Support Web"... Shellkonto erbjuds också, men inte i anknytning till din "www"-katalog.... Däremot har man domän, kostar det 100:- / DNS som du vill ha. Alltså: 299:- för grunden (Shell, WWW) 399:- för grundenkonto + domän knuten till kontot En nackdel: Deras webadmin som dom utvecklat under 1 1/2 års tid, verkar ALDRIG bli klar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra support och bra tjänst till ett bra pris.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har bara bra erfarenheter av dem. Supporten e grym.
![]() Enda nackdelen för min del är att man bara får en databas. Men det går att få fler om man lägger till lite pengar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det ingår 5 st databaser om man har en domän.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hade visst lite fel där... :huh:
Ni har helt rätt... 5 stycken ingår det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Mycket bra tjänst.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Var det inte dom som fick alla sina servrar kidnappade under första halvan av 2004 av en snubbe som lackade på att dom var hänsynslösa ur datasäkerhetssynpunkt? Det är mycket möjligt att jag förväxlar dom med ett liknande företag.
Edit: Efter det hade dom p.g.a. händelsen en bild på en älg på webbsidan. Ringer det en klocka? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Däremot, så var det en snubbe som lyckades leka runt med fsockopen() i PHP.... Det skapade en massa trubbel för Shellkonto vilket gjorde att servern gick ner.... Sedan dess kan du enbart ansluta utåt på port 80. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|