FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!
Vill gärna höra vad ni anser om dreamweddings.se Håller på och lägger in mer information på produktsidorna t.ex. men vill gärna ha förslag på mer innehåll. Utseendet? Vad kan göras för att få fler besökare? Utbudet i butiken? Fler badrumsvågar är på G plus timers, samt en stor mängd gjutjärnsprodukter. Även utbudet från Almedahls kommer snart att bli större... mer frotté, dukar, påslakan osv. Har ev. mer lampor samt väskor och smycken på gång. Kommentera vad ni vill... både bra och dåligt! Ni hittar säkert massa fel i koden då jag är otroligt dålig på det. //Tina |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Annonsera, det är bara på det sättet du kan få mer besök på kort tid. Annars så är det bara att vänta...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Sidan har funnits i över ett år och har inte ens 200 besökare/dag.
Har inte råd att annonsera mer än vad jag redan gör... så det är väl bara att fortsätta vänta... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur är marginalerna? Om vettiga, kör igång ett affiliateprogram. Finns det sidor du kan kontakta ang detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tittat på några ord och jag tyckte det såg hyfsat ut i google. Sedan är ju frågan hur många det är som letar efter en sådan här tjänst på nätet. 6000 i månaden kanske är bra. Har för mig att man på någon sida (har glömt vilken) kan se hur många det är som söker på ett vissa ord. Och inte bara de 100 mest eftersökta utan även så lågt ned som 200-300 sökningar per år. Tittade på ett ord där för ett företags räkning och såg att det var 200 som hade sökt på det ordet under ett år. Har själv en kund som "bara" ligger på 1000 besökare i månaden totalt, men på dessa gör han ungefär 30-50 avslut per månad. Vilket innebär att kvaliteten på besökarna är hög. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Se över layouten. Det jag tror du behöver är att omvandla denna "vanliga" webbplats till en mer levande portal. Det ska kännas som att man har kommit till det enda stället man behöver för att planera sitt bröllop.
Känns rätt mörkt och tråkigt just nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Håller med. Kan bli en bättre layout. Varför exempelvis inte lyfta fram några av bilderna från länken bröllopsbilder till första sidan.
Skapa en känsla av "så här vill jag att mitt/vårt bröllop skall se ut" när man ser arrangemangen du kan skapa. Tänk på att ditt marknadsföringsnamn är Dreamweddings då skall du också förmedla den känslan direkt när man kommer in på sidan. Sedan undrar jag lite över webbutiken, det är ju ett enormt utbud du har där. Skall du inte fundera på att marknadsföra den lite mer. Exempelvis genom en egen sida under ett annat namn. Det är ju inget som hindrar att du länkar till den från Dreamweddning precis som nu. Fast jag vet ju inte hur du är på pris och kvalitet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
mmm det är svårt att hitta en design som passar till bröllop och som samtidigt inte skrämmer bort 60 åriga män som letar efter kastruller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag som är närmare 60 än 30 skulle i alla fall vilja det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
Fler åsikter tack.... bådra bra och dåliga och framför allt konkreta förslag på förbättringar!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|