FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
På google adwords supportsida kan man läsa "En ny annonsör som t.ex. betalar i SEK kan aktivera sitt AdWords-konto för bara 50 kr och kan sedan välja en högsta kostnad per klick (CPC, click-per-cost) från 50 öre - 1 000 kr. Den dagliga budgeten börjar så lågt som 50 öre kr upp till den gräns han eller hon är villig att spendera."
Vad är minsta kostnaden för att annonsera med USD? tjänar man på att välja dollar istället för SEK, och får man göra så? Dollaren är ju otroligt svag ijämförelse med kronan just nu så det borde väl gå att få ner den minsta kostnaden isåfall? Någon som gör så? //Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Minsta USD är 0,05... gånger 7 = 35 öre
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan man ändra valuta på något sätt om man redan betalar i SEK?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som vet om man enkelt kan byta valuta från SEK till US$?
Helt klart finns det pengar att tjäna om det bara är ett fåtal annonsörer som slåss om samma sökord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sist jag gjorde detta så behövde jag starta ett nytt konto. Jag vet inte om dom har tillfört en lösning för detta ännu.
Sen kan man ju fråga om dollarn är det absolut bästa. Jag har titta på andra valutor men inte hittat något bättre än dollar men jag har bara undersökt några stycken så det kanske kan vara värt att titta igenom alla. /Andla |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|