FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tycker dock också att dricka är en social grej aldrig fel att gå ut med ett par kompisar o ta ett par öl och snacka skit. Tyvärr röker jag också men det är också en social grej hehe om man då umgås med rökare förståss ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
såg nån fjortis på lunar för ett tag sen som hade "jag har inga problem med spriten bara utan" som topic.. började fundera vilket press det är att vara 14 egentligen.. man är tvungen o decka för att vara ball o låtsas vara alkis.. trots det här så har vi fortf. inte lärt oss att säga nej.. som någon tidigare nämde i tråden så kan man inte säga "nej tack" till en drink om man inte kör.. för då kanske folk runt omkring uppfattar en som nykter alkoholist eller så?!
En lyckad fylla är toppen, man tror att man äger dansgolvet iaf.. "Alla barnen söp förutom runar han hade lunar" ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
festa nykter?
va ä de? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
drack inte en droppe på ett år... varför, ingen direkt orsak, kände inte för det,... det är ok, men att dricka har helt klart sina sidor med. Det är kul, och allt som är kul skall beakas. Dessutom, en folkis är inte lika gott som en starkis, och nuförtiden, (det har tagis många år att koma till den insikten) så dricker jag bira mest för att jag gillar smaken...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hör själv till en av dom som ej dricker sig full och roar sig på det visset, jag klarar av att vara precis lika dum och idiotisk utan alkohol i kroppen när jag känner för det. Jag har inga direkt problem att jag skäms över saker och ting.
![]() Man lever bara en gång så då kan man göra det utan att vara full och onykter så man upplever allt så tydligt och skarpt som möjligt. Visst har jag testat att dricka och visst det går väll bra att dricka till maten osv men jag föredrar min Coca Cola över alkoholen, as the geek i am ![]() Jag tycker dock det är jävligt roligt att vara ute på fester när folk är lite onyktra och inte vet vad dom sysslar med, då kan man njuta av skadeglädjen dagen efter när man berättar hur dom skämt ut sig osv. :lol: Men jag anser också som andra sagt att man inte är vidare stark psykiskt sett om man anser att man måste dricka för att bli mer social och trevlig. Starkast överlever längst! Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|