FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vart bor alla medlemmar på WN ?
Själv bor jag i en liten håla som heter Barkö. Det ligger sju mil nordost om Uppsala vid Östhammar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag bor på kontoret.. eller ne.. bor hemma
![]() (Fast kontoret är hemma iofs) Hemma är beläget ca 300m från Spar (livsmedelsbutik) - Spar i sig är beläget 1tim med norr om Göteborg och hålan jag bor i kallas väl rent allmänt för Vänersborg.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
:P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag bor ovanpå Spar. (livsmedelsbutik) Denna Spar befinner sig dock i Ryd i Linköping. I samma hus finns också en datorbutik (MFitcom) en pizzeria, apotek mm så man klarar sig även om man skulle bli insnöad några veckor
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag bor i Umeå ( mitt i förortsbetongen
![]() Moderator mode: flyttad till off topic
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
16 timmar på kontoret och 8 hemma... i en stad som heter Kristianstad
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Linköping här med, fast på andra sidan stan för Jake, i Ekholmen. Låter som Ryds centrum det där Jake, men finns det en datorbutik där?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bor i en 3:a i ett lungt naturskönt område fullt med pensionär i Göteborg när jag väl är där. Reser mycket o jobbar en del så man ser inte lyan så värst mycket på vardagarna..
![]() E på jakt efter en nya lya oxo... kolla in Lya bytes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lugnt område i Borås (Trandared).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har precis flyttat till Helsingborg från Lund, och har ÄNTLIGEN fått bredbandet inkopplat för 1 timme sen.
När man suttit på ett gammalt sirapsmodem i 1 månad så uppskattar man bredband väldigt mycket, även om det bara är 0,5 mbit. Någon mer här föresten som har ADSL från Spray? hur fungerar det för er? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|