FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej ! Har skrivit avtal för E-butik med digital steakhouse . Jag börjar ana att Vi har blivit blåsta
av dessa juveler. Är det någon som känner till deras verksamhet. Dom håller ju på med 24shopen också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Berätta lite mer, hur och varför?
//Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det verkar vara ett företag som vill mer än vad dom faktiskt klarar av...
Samarbetar med ett företag som jag inte hört mycket negativt om ännu, men om jag misstänker rätt så kommer det snart att visa sig vad dessa är för några.. Har bl.a. mailat mig några ggr om att förregistrera .eu-domäner, som ju inte ens är möjligt då registrerade ombud saknas.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Enligt företagsfakta är detta bolag aktivt inom "Partihandel med ljud- och bildanläggningar samt videoutrustning" men av deras hemsida och andra projekt verkar de syssla med det mesta (utom just detta?)
Känns som de vill mer än de klarar av ja /Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
De stod och vägde mellan att bli återförsäljare för Starweb eller E-butik, men personen som jag talade med då - VD:n, var så extremt stressad, ville att allt skulle dras igång samma dag som han ringde, och hade absolut inget tålamod att vänta tills papper för avtal osv. blivit påskrivna, utan skulle kopiera vår hemsida rakt av, med text, design, rubbet, och agera som att det var deras egna webbutiker, inte våra...
Vi gör inte affärer på det viset, och givetvis tackade nej till deras "förmånliga" erbjudande, och deras 20 åriga kunskaper samt 8 heltidsanställda säljare (om jag inte minns fel). E-butik däremot hoppade på erbjudandet, och de kopierade deras dåvarande hemsida rakt av, men bytade endast ut lite färger osv. på deras hemsida. Det enda man kan se att det är E-butiks webbutiker de säljer numera är på support telefonnumret som de refererar till... Jag tror personligen att sån här typ av verksamhet återspeglar för dåligt tillbaka på ens företag, och att det i långa loppet kan sänka trovärdigheten och förtroendet för ett företag. Idag har vi ett antal återförsäljare, men de refererar antingen alltid direkt till vår hemsida, och får provision, eller hyr ut butikerna själva, men erbjuder då extra support, funktioner eller dylikt mot en rabatt. Alltså absolut inget åt det hållet som Digital Steakhouse sysslade med. Utan endast legitim företagsamhet. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|