FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Då jag försöker göra min signatur som en länk (genom att använda funktionen i forumet), visar den pseudo-koden istället för att faktiskt göra den till en länk.
Morrr. Testar även här: http://www.direktauktion.se/. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det står i reglerna för detta forum (tror jag) att direktlänkar inte går att ha i signaturen. Samma gäller för trådarna. De som är intresserade får helt enkelt ta "copy & paste" - det fungerar utmärkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Min respekt för detta ställe försvann på ett ögonblick. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lol, läs reglerna så förstår du.
wn.se är inte tänk att vara en reklam/linkdumpsajt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Har inget med reklam att göra. Varför ska man behöva kopiera länkar när det inte behövs är det jag undrar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Detta har diskuterats tidigare. Prova att söka och kom ihåg att klicka i att äldre inlägg ska genomsökas
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
WN är en riktigt bra sajt som sköts av jäkligt bra snubbar. Dessutom är många av besökarna också väldigt duktiga så chansen att WN skulle vara korkad är inte stor. Tänk på det nästa gång, annars kommer Thomas och tättar din mun med tvål och vatten. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dubbelklicka på den länk du vill gå till och det öppnas en meny med valet Gå till adress. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() Jag fattar inte varför länkar inte ska få vara länkar. Ren sadism är vad det är. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|