FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Finns ju iof program där man kan kontrollera sådant.. (hur bra dem är undviker jag dock att besvara) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med tanke på rättsläget så bör Expressen kunna stämma personen för varumärkesintrång eller liknande.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Med tanke på hur många liknande som finns uppenbart för att dra nytta av expressens namn tex: expresse.se,epressen.se mm borde dom ju satt igång nått för länge sedan.
aftnbladet.se måste vara ett klockrent ond tro. Men hur likt måste det vara? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Med tanke på att typo domänen har en overture count with ext på 198, skulle jag tippa på att domänen kan ha upp mot 500 besökare per dag... Expressen är trots allt en väldigt välbesökt sida..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() Jag har ccTLD's och gTLDs med 10 000 eller mer sökningar som ändå aldrig får över 10-20 besökare per dag. 500 stycken typos är därför nog allt för optimistiskt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
VIP
|
1155 per månad är det som söker på expresen via svenska sökmotorer, kontrollerade ovt precis
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
ca 300 per dag är min uppskattning..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Inlägget delvis redigerat av Decibel då det strider mot WN´s reglelverk: Regel 3 Se gärna våra kompletta regler Här! ------------------------------------------------------------------------------------------------- I mina ögon är domänen inte värt en krona :lol: |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|