FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har ett tag varit på jakt efter ett bra SEO företag som kan optimera en sida åt mig. Vad jag vill ha är en seriös firma, som erbjuder top-10 garanti (gärna på många sökord) till en så billig peng som möjligt. Är det någon som anlitat ett företag för att fixa SEOn åt någon sida, och kan ni rekomendera något företag för detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Man kan inte garantera något i SEO.
Allt beror på vilka sökord det handlar om, sedan konkurans osv. Vilka sökmotorer.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Så du menar att det inte finns företag som lämnar top-10 garanti på google t.ex.?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du enbart vill uppnå resultaten genom seo, och inte köpa dig placeringar (tex sponsrade länkar) så finns det inga garantier. Jag har optimerat ett gäng sidor.
*tips från en som varit med förr* Börja med att ändra titeln på sidorna så att de representerar innehållet på den sidan man är på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
![]() Du verkar ha förstått det där med SEO. Självklart är relevans viktig den är A & O. SEO är idag dessvärre inte så enkel. Google t ex är en svår nöt att knäcka. Men lyckas man knäcka hur man skall göra så är ingenting omöjligt. Garantier på sökmotorerna är för dom flesta helt omöjliga att sätta. Sökmotorerna är ju en tredjepart. Visst finns det dom som kan garantera top10 placering. Det gäller bara att göra rätt och ha kunskapen om hur man skall göra det. Vill inte här säga vilket SEO företag som ger dessa garantier. Det får ni lista ut själva ![]() Det finns till och med dom som visar sina kunders placeringar officiellt. Tror (garanterat) att inget annat SEO företag i hela riket skulle våga visa vilka resultat dom ger sina kunder ! Kanske för att dom är rädda för att konkurrenterna skall sno kunderna men ingen lämnar någon som gör ett bra arbete. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
isf... jag sa inte att det är allt, så korkad är inte ens jag. det var bara ett tips. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Validating
|
Det var inte menat som något negativt Björn.
Förstår mycket väl att du vet att det är mer än det som krävs :P Lät bara så kul ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han skrev ju "Börja med att..." vilket väl låter som en ok grejj att ta tag i först (liksom ett multitud av andra därefter...)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
*tips från en som varit med förr*.. |