FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sportbilen.se publicerar biltester och bilnyheter, samt dagliga länkar till andra sajter med nyheter och bilfilmer.
Som betalande medlem via Pay-Read låser man upp t ex 20 GB bilfilmer av varierande längd, tusentals bilder, rabatterbjudanden och emellanåt tävlingar. Vi har ungefär 7.000 unika besök på svenska avdelningen, och det är ganska lätt att sätta in vår typiska besökare i ett fack. 18-35 år, man, intresserad av trimning och motorsport. Det finns mycket få sajter som denna i Sverige, så jag törs påstå att vi är unika. Jag skulle gärna arbeta heltid med sajten, eller snarare få ut heltidslön, men det går lite trögt. Framför allt eftersom jag inte säljer några annonsplatser själv. De som finns på sajten har sålt sig själva, vilket är fantastiskt. Hur skulle ni ha gjort? Gå gärna in med nya ögon och ge mig ert första intryck! Stort tack på förhand... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför inte anställa en annonssäljare, eller ett annonssäljar-företag och sedan ge dem provision på annonser. Med 7000 unika/dag finns det nog mycket att tjäna.
Bygg upp det hela succesivt och tryck inte på med varken för mycket reklam eller betal-tjänster, ta en sak i taget och låt medlemmarna reagera över nya situationer. Och framförallt, var glad åt vad du äger - det kan bli en guldgruva - om du behandlar den rätt! Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, jag tror stenhårt på sajten, men jag behöver tips och råd för att komma vidare.
Dessa företag som hyr ut sina tjänster att sälja på provision, var kan man hitta dem? Någon som har ett konkret förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Fler annonser lär behövas och kan hittas rätt lätt. testat företag som tradedoubler? mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Premiumhörna finns redan om jag förstått rätt?
testa med andra företag än tradedoubler, t.ex adtrade.net, adpeppers.com osv |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|