FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skall sätta upp en webshop här ganska snart. Skulle behöva en passande design.
Bilder på produkterna finns att ladda ner på www.compactsauna.se/compactsauna.rar 1st startsida. 1st produktsida med typ 6 thumbs 1st produkt huvudsida 1st Kundvagn tycker bolia.com är jävligt clean men jag har inte riktigt samma material att jobba med. Pris enligt ök men inga fantasisummor. marcus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Vi är baserade i Indien och har en designer ledig för tillfället. Portfolio: http://www.vividminds.net/portfolios/ali/ Priserna ligger på runt $200 per komplett sida. MVH David |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag skall bygga en hel site.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Mvh /Stefan Glömde att säga: Alla mina sidor valideras inte heller, det är jag medveten om. Men de är inte till salu. Ska ordna det när jag får arbetsro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
zookie:
har du någon e-postadress så att man kan kontakta dig ? har försökt med det går inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
att folk orkar tjata om att sidor MÅSTE vara 100% w3c validerade. Hur många av sveriges största sida är det tror ni? 1%? det funkar tydligen bra ändå...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
När sidan renderas i "standards compliance mode" är chansen störst att den ser likadan ut i alla browsers. Det VÄRSTA jag vet är när jag kommer in på en sida och det står "denna sida fungerar bäst med IE". Tänk er: "Denna motorväg fungerar bäst med Mercedes E220" /Zoran |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|