FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Överförde mitt gamla telianummer till mitt splitternya 3-abonnemang..
Eller rättare sagt, det skulle vara överfört förra onsdagen, då dog telia kortet i alla fall men numret dök inte upp på 3 förrän fredagen, jag tog allt med ro i alla fall o gick inte till angrepp. På lördagen upptäckte jag att det inte längre gick att skicka mms (Irriterande med tanke på att det är gratis att göra det just nu). Hur som helst nu var det dags att ringa till 3. Detta gjorde jag, dvs rignde 300 från min tremobil som man ska göra göra och jag möts av dam... (nåja vi kallar henne för det) som verkligen låter som att jag borde be om ursäkt för att jag stör henne i slutet på hennes arbetsdag. jag förklarar vad som hänt och hon suckar (!!!) och säger att mitt nummer inte är överfört till 3. Jo, säger jag.. jag ringer ju från det numret eller hur? Efter ytterligare en djup suck ber hon mig vänta. Efter 3-4 minuter återvänder hon och säger att nu har hon lagt in ett ärende. Sen är hon tyst o jag är så ställd att jag bara säger "jaha... uhm tack då" och lägger på. Framtidens kundservice |
|||
![]() |
![]() |
|
|