FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har nu kollat upp möjligheterna i dom olika länderna för ett community.. har fastnat för ett speciellt land/språk. Finns det någon därute som har något färdigt som bara ligger o dammar kan ni ju höra av er..
ersättning enligt ök. (handlar om x tusen kr) eller att ni äger % av projketet vilket vinsten delas upp enligt det.. skicka gärna ett pm. (strider detta mot reglerna, så har det inte varit meningen) :blink: 7an |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Community Large, http://www.gruvsjo.se/default.asp?part=4, kanske är något för dig?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Åsa haft många säkerhetsproblem tidigare i sin kod, så jag antar att den koden är långt ifrån säker.
Dock så är det ju tveklöst ett rätt bra pris, men du bör nog gå igenom koden först för att undvika de flesta problemen iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vi har dock inga problem med att öppna en linkdumpsajt i andra länder som skåne, finland, danmark, norge, rumänien, ungern, fd jugoslavien, tyskland, frankrike och engelskspråkiga länder. Vårt mål är att öppna en linkdumpsajt i varje land per år. Om du är intresserad av ett samarbete inom punkten så är du välkommen att höra av dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Obs, skåne är inte ett eget land.
Men det var fint tänkt ![]() PS. Norrland är inte heller ett eget land, det gör till sverige tvärt emot vad man kan tro. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi är ett eget land visst det ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
kontakta mig om du fortfarande är sugen. hanterar asp, asp.net och php.
![]() |
Svara |
|
|