FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag har också fått dessa mail från pirattips/cigarettbutiken men värre är att cigarettbutiken har en faktura för annonsering som de inte har betalt.
Det borde på wn vara en helt egen avdelning med svartlistningar så att varje svartlistat företag har en tråd och kan få kritik och försvara sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick det också i ett antal ex idag och har anmält det till spamcop.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
att de aldrig lär sig att det inte hjälper att masskicka så. Tråkigt med sånt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja jag följde MissDomain's länk och anmälde dem. HA!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det kostar ju i princip ingenting att skicka ut i gigantiska volymer och man behöver mao bara en minimal svarsfrekvens för att det ska löna sig. För den långsiktiga trovärdigheten är det nog dock förödande. Jag inbillar mig att just svenska spam inte lika ofta uppfattas som spam just för att de är ganska ovanliga. Många tänker nog att "det kommer från nån sajt jag anmält mig på..." Nåja, irriterande är de i alla fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Det finns ett sätt att få de att sluta. Om någon seo hade orkat att bygga en sida som berätta om deras marknadsförings sätt och rentav dragit de jämt med marken med hjälp av ord, sedan optimera den sidan så att sökresultatet i sökmotorerna skulle topp placera denna sida. De skulle dessa aktörer tänka en och annan gång innan de skicka ett sånt meddelande. Sidan skulle dessutom få en del besökare..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har också fått email från det där pirattipset. Jag skall anmäla det till konsumentverket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Han verkar ha skickat det till hela sverige, hur frisk är man?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kunde inte låta bli...
![]() |