FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle vilja ha lite feedback på min nya domänsajt expire.se.
Sajten listar .se-domäner som inom kort ska avregistreras. Jag vill gärna ha kreativa synpunkter på: - Layouten - Funktionen - Helheten (känslan) Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
När integrerar ni med ett system för backorders?
![]() Funktionen är mycket bra, även om det tog lite tid att hitta var man listade PR * sajter, men det beror nog på kaffebrist.. skulle dock vilja se en aning bättre avancerad sök, t ex där man anger lägsta pagerank osv. Designen är okej, förutom texten "Be The First To Know" som jag finner lite opassande till designen på något sätt, suddig, eller font som inte passar.. eller ja, nåt ![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1) Överväg medlemsskap. Detta skulle kunna bredda tjänsten mycket.
-Registrera domännamn -Lägga till intressanta nyckelord och få rapporter till epost/min sida på expire.se. -Backorder-system (budgivning hos missdomain om fler vill ha den). 2) Får man verkligen poäng hos Google för tidigare länkar? Hur är det med det? 3) Gör nåt åt texten under logon där uppe 4) Ta bort "Inga domäner kunde hittas" från startsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
|
|||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser bra ut, stilren. Den sista raden med "© PMG 2004" hade sett bättre ut om den varit lika stor som den översta. Bannerreklamen och dess position känns lite felplacerad, den smälter inte riktigt in i designen.
Lite mer dokumentation om hur tjänsten fungerar hade varit bra. Hade varit bra om man kunde söka med flera ord, om man t.ex. vill hitta motorrelaterade domäner så kanske man skriver som söksträng: motor bilar fordon Bra tjänst, mycket användbar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul att se att det finns en sådan sida nu för .se domäner också
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har några önskemål:
* RSS-feeds. * Anchor-element för enklare navigering i listorna (speciellt då det är flera datum blir det väääldigt mkt scrollande). * Möjlighet att lista domäner oberoende av datum. I övrigt en mycket användbar tjänst och väldigt välutformad sida. Många tummar upp ![]() //Martin |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|