Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Gjorde bort mig totalt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-12-03, 02:43 #1
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Lite halvskojjigt inträffade tidigare idag.

Gjorde av med 700 spänn, på ingenting.

Matade våra hamstrar med salladsblad, råkade komma lite för nära så en av dom högg till i fingret, blev inte mycket, men det gick igenom.
har blitt biten förut och inget har hänt.

Jag är allergisk mot hundar, katter och liknande, senare på kvällen efter vi sett en film började det sticka i fingret, kändes som jag dragit på 4 rullar tejp på fingret, riktigt packat och svullet.

Logisk slutledningsförmåga, jag fick en allergisk reaktion på hamstern, första tanken.

Ringer sjukvårdsupplysningen, då min allergi kan gå upp i halsen och får andningssvårigheter.
Dom sa att jag skulle komma in direkt, sagt och gjort, beställde taxi och åkte dit.

Satt på en svinkall brits i dryga timmen, dom tog lite prover och klämde och kände på fingret.

Efter ett tag kom en läkare med ett litet flin över munnen och frågade hur det stog till.
Eftersom min enda tanke va att få något lindrande så jag inte fick en ännu allvarligare reaktion så tyckte jag omständigheterna va ok.

Läkaren kunde inte hålla sig, då det stog i papprena att jag blitt biten av en guldhamster, för er som inte vet, 5-10cm stora.

När han väl fick fram orden var det dags för att skämmas.

Citat " Vet inte vad du har för jättehamster därhemma, men ditt finger är stukat och beror inte på bettet "

Hur eller vad jag gjorde har jag ingen aning om, riktigt pinsamt, och kostsamt dock :blink:
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017