FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, tacksam för alla tipps och råd angående det nya projektet. Även buggar ifall ni märker att något är fel.
http://hittanummer.sidan.nu hittanummer.se är beställd med dröjer någon dag innan det är kopplad till sidan Vad tycker ni? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Annars är det nog tveksamt om det är okey att frame'a resultaten på det sättet, att länka är sällan problem men att din adress står kvar i adressfältet efter sökningen kan nog få många att tro att det är du som erbjuder tjänsten och det gillar sällan ägaren av tjänsten. Thomas
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
på sidan finns det inga frames och resultatet kommer att öppnas hos de. Det är bara den subdomänen som gör att det ser ut som om man stannar hos mig. Subdomänen försvinner ju så snart jag har fått min.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Vi kanske kan sedan köra något samarbete då jag lägger till sök på TV eller nåt i den stilen, vad tycker du?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Thomas
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Precis, en sökruta och sedan kan det öppnas hos er.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Thomas
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här var man uppe med ottan!
![]() Nåväl, tycker det ser mäkta bra ut. Så länge inte Hitta.se stänger av dig frågan Tradedoubler så funkar det. Enligt vad sagts tidigare bör sidan ha annat innehåll än själva annonsen. Hurvida din tjänst uppfattas återstår att se. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|