FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hoj,
Är på jakt efter att köpa ett pokerset eller två. Vet att det finns sådana här kompletta set med både kortlekar, marker och dealerbricka. Någon som vet någon bra och billig leverantör? Spelar ingen roll om det är svensk eller utländsk leverantör. Alla tips välkommnas! Finner jag den rätta och får igenom en deal med dem så erhåller du som tipsat mig 1000kr! Är lite brådis med det hela också! PM eller maila! Mail: [email protected] -Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Pokerkungen.se är väll billigast om du ska ha ett stort sätt med 500 marker dealer knapp mm.
Jag köpte mina där igenom o de är mycket bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ok, inga som vet några billiga amerikanske (eller svenska) leverantörer, alltså inte återförsäljare utan direkt från leverantören. Typ som cardinalgames.com. -Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Btw: När du utlovar ersättning bör du också meddela dom personer, som tar sig tid, om läget. *Blidde det nått eller inte?* :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jo absolut, killen som översatte det till mig skall självklart få sin del av kakan. Ska bara hitta han i den oändliga mailboxen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har kollat runt på detta rätt mkt förrut och det bästa stället var en engelsk webshop som hete typ thegolfshop eller något liknande. Kostade typ 400-500kr för ett bra sett, inte så mkt pålägg.
Tror Zilon här på forumet köpte därifrån, fråga han. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|