FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Från IDG.SE:
Nu har publicisten Perfect 10 fått nog. Företaget stämmer Google på grund av att sökmotorn hittar skyddat bildmaterial och knyckta lösenord till tidningens webbplats. Hela artikeln finns här Vad tror ni, själv tror jag inte det är så stor chans att dom får igenom sin stämming :P //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilken jobbigt lång länk :P
Jag vet iaf ett företag som har sidor som kan sökas genom Google men som inte skall vara tillgängliga för allmänheten. Bla finns alla bonuskoder för resor som Silja Line gör reklam för etc tillgängliga genom google. Det måste vara en ganska grov miss eftersom det går att få koder till resor som skall annonseras t.ex i Januari redan nu! Miss o miss föresten, det är ganska enkelt att nå sidan från deras site åxå... Men jag tackar och tar emot, bokade en resa igår för 200:- som kostar över 2000:- i vanliga fall. Silja Class hytt m dubbelsäng, minibar, soffa och hela kittet :lol: Hare! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Kan du sälja´n till mig? Min adress: Bryt & Knark AB Att: Clas O lingatan 3 666 66 Smedjan PS: Läs inte detta högt, det finns många besökare här på WN.. ![]() Tips: Markera länktexten och kopiera den... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Så lär väl förvisso inte google fungera ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej
Några har frågat efter hur man hittar till Silja via google (finns många sätt men här är ett kul): Skriv "Handelsbanken Köpkortet" på google och klicka på "jag har tur" :lol: /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tja
Google har uppdaterat sidan, gör samma sak fast skriv "Ange namn på 'Service'!" (glöm inte "") och tryck på "jag har tur" ![]() //Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
JonasO ... sånt där e J-VLIGT oseriöst!
Personligen tycker inte jag att du har nåt mer att göra här på WN! och jag hoppas fler håller med mig! Ja det var en miss av silja.... men det är samma sak som om du skulle råka glömma låsa din lägenhet eller hus en dag... ger det då folk rätt att gå in och länsa ditt hem?....... tänk.... förh-vete!!! Jag jobbar bland annat mot siljaline och andra resebolag Pratade precis med Martin Eriksson som sköter siljas hemsida och han var inte speciellt road när han fick veta vad som pågick. Som sagt avregistrera dej från WN och gå och lek nån annanstans! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag ber om ursäkt. Har själv mailat Silja och sagt till de om felet så de fixar väl det snart.
Själv hittade jag sidan genom just google så det är inte så att jag har hackat mig in om man säger så. Jag ser det som en kul grej att man kunde nå koderna genom internet, det var det som tråden handlade om från början. //Jonas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|