FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Söker ett bra bil domän som är till salu. Har tittar runt en hel del. Alla "bra" domän är ju registrerade och leder till en död sida... känns lite tråkigt. Själv vill ja sätta upp en bilsajt så jag skulle bli jättegla om någon här har ett bra namn som är till salu. PS. inte intresserad av att köpa domän för 100.000kr... vill gö en sajt för "skoj" skull och är inte moljonär :lol: thx! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
VIP
|
har några stycken nischade, men dem är kanske "för" nischade om du ska ha det som en allmän bilsajt?
Vad hade du tänkt ha på sajten? Märken, rubriker, info? Svensk eller internationell? Vad är du beredd att lägga max då? c70.org rs6.info v70.info v70.org (håller på att överföras till mig nu..) xc90.org Ge mig bud på dessa ifall du skulle vara intresserad B) Mvh/Maccke |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
kopbil.com köpbil.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testa att ta ett bra namn under en ovanlig toppdomän.
Reggade själv häromdan för skojs skull bilar.dk som var ledig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker det e lite upp till vad för sorts bilar det gäller?
Är det amerikanska så när jag tittade idag 23/10 så var americars.se ledigt. och det är ju ett litet roligt och enkelat namn. Är det bilar generelt eller ngn speciel? Hade själv varit inne på att göra en sådan sida, men har inte haft tid till det helt enkelt. Mvh Emil |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jo, det ska bli en lite mer allmän sida med forum, bilder, info, nyheter mm. Tänkte också på dom här mindre och lite udda domänena som .cc .us osv. Personligen så föredrar jag eu bil framför us bil
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
nu slocknade intresset för .cc ... öar ... :blink:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Jag skickade PM om några förslag som kan vara bra för dig. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Har några stycken som är till salu
Begbilar.com Bilar.info Bilar.nu motordog.com Jeepar.com Skicka mig ett PM om de faller i smaken. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|