FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har brainstormat ett par veckor efter ett kort, enkelt domännamn. cod.se har legat i dns ett tag och kör på det en period framåt.
Jag söker ett domännamn som är till en nyhetssajt som kommer behandla följande ämnen. - Mobilnyheter, telefoner, mjukvara, smartphones. - Tekniknyheter, det mesta, hårdvara, mjukvara och information från mindre företag som större sajter (läs idg) inte tar upp - Recensioner för ovannämnda Domänen bör inte vara inriktad på något speciellt av det ovan, allmänt och inte att förglömma kort, 2-3-4-5 bokstäver +.se max... Enbart .se-domäner intressanta. Krav: domänen skall ha funnits minst ett par veckor, och fast pris på domänen, jag ger inga bud! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
*Bort med inlägg*
Senast redigerad av Christoffer den 2010-07-29 klockan 17:37 Anledning: Ej till salu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ännu inga förslag som jag anser passa, kom igen nu, vet att flera av er sitter på domäner, någon är väl bättre än cod.se
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag sitter själv inte på några domäner som passar dina önskemål, men mobilsajten.se går ut 2004-12-08 (fler än 5 tecken, jaja).
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|