FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Riktigt synd :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
- För stora konton - För få servrar - För många kunder per server - Ej optimerade servrar - Avsaknad av kunskap/tid/kraft att hålla allt i sin ordning. Låga priser, stora konton, det lockar fram köpsugna minderåriga som vill prova och leka, ofta här är det dom som ställer till med oändliga loopar av kopplingar och riktigt dåliga koder och scripts, isolerar man inte, eller har förberett sig för detta är det scenario som utspelar sig på Scorpionshops rätt nära tillhands. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag ska byta i alla fall nu.
Jag har bara en liten privat sajt hos SD och några e-postkonto som inte gå att använda längre. SD är verkligen dåliga och när man läser deras första sida vet man inte om ska skratta eller gråta. Jag var nöjd i ett år men sedan några veckor är jag bara sur på SD |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Nykomling
|
¨Ja..en jävla tur att man inte betalat för mer än en månad..borde ju fan på pengarna tillbaks!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Medlem
|
Till vad ska man byta då, få webbhotell erbjuder samma tjänster för rimliga pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har nu sagt upp mitt abbonemang hos Scorpionshops och krävt att få pengarna tillbaks för denna månaden. Jag föreslår att alla ni andra som också är missnöjda följer mitt exempel.. Dom har inte svarat på mina mail under en veckas tid nu, inte heller på telefon.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Medlem
|
Saken är att jag hade tyckt det var okay att dom hade problem och sidan är nere. OM MAN hade fått information! Sidan är nere, dom svarar varken på tele eller mail är sjukt dåligt! Inte äns information på sidan deras. ://
Hoppas verkligen att de får igång och igen nu så det blir lika bra som det var innan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Börjar bli lite upprepning nu, samma saker som återkommer tidigare i tråden.
Jag låser tills vidare, ev. om någon annan moderator tycker annorlunda och låser upp tråden. Vi får se denna tråd som ett exempel på hur ett webbhotell inte ska arbeta mot sina kunder. Om Scorpionshops själva vill göra ett uttalande kan dom tala med en moderator så låses tråden upp... ------- Edit 05-04-05 Tråden öppnad igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är fortfarande intresserad av att höra om vart ni fd Scorpiondata-kunder har flyttat. Anledningen till att jag valde SD var att jag inte hittade något annat webhotell som till en någorlunda rimlig kostnad erbjöd mycket utrymme, trafik, PHP inkl GD-library, mySQL utan extra kostnad, och möjlighet till flera domäner.
Så, jag tar tacksamt emot tips på webbhotell som kan konkurrera med Scorpiondata vad det gäller funktionerna, och samtidigt erbjuda bra mycket bättre up-time. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||