FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon annan som inte är helt nöjd med deras backup?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nyare backup komer att köras in lite senare. Detta var bara för att komma igång lite snabbare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Men varför är informationen så dålig från Scorpion/SajtX? Det stod ingenting i mailet från SajtX om att de har tagit två dagar gammal data från backup. Utan det får man läsa om här i detta forum eller på deras hemsida. Ännu sämre är Scorpion som inte skriver någonting om filserverproblem på deras hemsida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det var kanske fel att inte ta med det i utskicket, men nyare backup var på väg in samtidigt som utskicket gjordes.
Anledningen till att information inte gick ut tidigare var att vi själva inte fått någon information om vad som hänt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Nykomling
|
AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (sound of me going mad)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Medlem
|
Jaha då var det nere igen =(
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Nykomling
|
Är det någon som har en server co-lo hos Scorpion? För jag har en hemsida på en server där och den åker upp och ner som en jojjo.
Är det linan eller servern som åker upp och ner? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har hand om flertalet maskiner i Port80´s hall och har inte hört ett enda klagomål på kopplingen. (Nästa gång det krånglar, surfa in på 1.nu och se om den också har trubbel, så kan ni utesluta kopplingen delvis iaf) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
Jaha så vare kört igen. Funkade helt konstigt inatt ocskå! Satt och gjorde värsta stora uppdateringarna på sidan inatt.. Stor chans att det kommer vara kvar sen när sidan kommer online igen. F*n vad sur jag blir
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är med på att man får vad man betalar för,
men är det inte märkligt ofta som Scorpiondata ligger nere? Det borde nästan vara svårt att åstadkomma så mycket down-time som Scorpiondata gör. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|