FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Oj, oj oj, vad andra webhotellägare är i farten i denna tråd. Har ni inget att göra? Supportfrågor att svara på istället?
![]() Tror inte SD har något att göra med detta, då jag har min ena server i samma hall och den är inte beroende av SD's servrar - ja, och den är också nere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
|
Själv fick jag nog och köpte konto på annat håll! SD går en på närverna, även om dem lyckas hålla uptimen så har man en seg sida istället. Förutom på nätterna!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sluta bråka nu. Det är ju bevisat att det var ett stort strömavbrott på Östermalm, och servrar icke relaterade till SD påverkades också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ok, det fanns en driftstörning men den var avhjälpt flera timmar innan jag skrev mitt inlägg när det fortfarande inte fungerade - så jag tycker personligen inte att det var mycket till ursäkt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
||||
|
Strömavbrott igen nu eller? ;)
|
|||