FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
I en artikel om betalningslösningar för webmasters i Allt om PC nämns (med screenshot) bl a WN som
Citat:
Jag (Cellsynt) intervjuades också i artikeln och gav min syn på betal-SMS. Hur som helst, det är verkligen intressant att WN används av press nuförtiden, vi har nu sett fall där bl a Insider, Internetworld, Allt om PC har hittat information på WN. Jag anser att Thomas med alla medlemmar har lyckats skapa ett nätverk där en stor del av "svenska internet" är representerat, bra jobbat ![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Japp.. vi är också glada över att WN finns =)
så glad att vi skulle kunna skicka en tårta till Thomas på jubileumsdagen för WN varje år! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad kul! Grattis!
(Ska förresten vara med i nästa nummer (2 dec.) och de hittade även mig här.) Helt klart är det fler företag som är här och läser än vad man kan tro. Jag har fått många intressanta erbjudanden pga. inlägg som jag har gjort här och jag vet att andra också har fått det, så det här forumet är mycket värt! En annan bra grej är att när WN väl har börjat dyka upp i pressen får andra upp ögonen för det, och det ger ännu mer "trovärdighet" och så vill ännu fler skriva om det osv... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|