FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Men håller med Helena där.. bilar? har inte ens körkort ![]() telefon däremot.. den bor jag i (beror mycket på jobbet iofs) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns nog många historier att berätta som dessa ovan.
En dag när jag var hos en kompis ringde hans dotter gråtande. Hennes bil hade blivit stulen som hon hade ställt i ett parkeringsgarage. På köpet hade hon varit och handlat mat för några tusen, så maten var också borta. Min kompis fru hade svarat och kompisen sade då, att frun skulle be dotterna att titta på de andra parkeringdäcken eftersom det är mycket lätt att gå fel. Det resulterade bra i en utskällning från frun och att han inte skulle lägga sig i. Dotterns man fick slänga sig i sin bil och åka några mil. Han hittade bilen på ett annat parkeringsdäck. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Min tjej tog 60 körlektioner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har hon körkort nu då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
japp
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Låt inte denna söta tråd nu övergå till att kvinnor kör sämre än män eller nåt liknade!
Thomas
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
skulle aldrig falla mig in!
min syster skulle backa ut min brors bil på gatan en gång - det sista min bror säger är något i stil med "repar du den då jävlar".. lite nervös som hon var då så ger hon bilen lite för mycket kräm bakåt så den nästan skuttar ut från uppfarten.. vill bara påpeka också att mina föräldrar har mycket kraftiga grindstolpar och att hon (syrran) i sin iver glömde bildörren... på uppfarten rent bokstavligen.. men hon överlevde brorsans utbrott.. hon repade faktiskt aldrig bilen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Saknar tjejerna på WN som har bröder, grabbkompisar som ... osv ...
Thomas
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Annars tycker jag bilar är nåt som ska ta en från punkt A till punkt B. Något direkt bilintresse finns ju inte fast jag har lite basic kunskaper i hur de fungerar. B) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|