FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det någon som vet hur man synkroniserar en Sony-Eriksson K700 med Outlook via Blåtand ???
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Antagligen likadant som man gör för att synka min T610s kalender med outlook via blåtand? Så kör jag.
Vad är det som inte funkar? Kör du XP? Lägg in SP2 isåfall, BT-funktionaliteten är klart bättre där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Fick du inte med mjukvara för det? Oavsett bärare (blåtanden emulerar ju en serieport) så ska du väl kunna använda mjukvaran som följer med? Mjukvaran skall fungera så länge du har en fungerande länk via RS232/USB/Blåtand.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är lite pyssel. Intallera cd'n du fick med (sync station) och se till att du har bluetooth-programvaran installerad på din dator. Sen måste du aktivera samma com-portar i bluetooth i datorn som du vill använda i se sync station.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
En annan fundering kring just syncning av SE K700i (kanske andra också?) När jag syncar via IR får jag ständigt upp frågan om jag vill ge tillstånd till e-post i outlook för denna användare samt en rullista med tider som tillåtelsen kan gälla. Någon som vet hur man ger telefonen permanent tillåtelse att synca?
Eftersom frågan kommer upp från Outlook tolkar jag det inte som att det är brandvägg/antivirus som spökar utan någon funktion i outlook? /Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag installede floAt's Mobile Agent" för miin t68i och den var suverän.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|