FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nån förutom mig som märkt av ohyggligt låga konverteringar sista månaden för Sevenday Privatlån, eller har jag bara åkt på min största svacka? Hade okej konverteringsfrekvens alldeles i början av kampanjens lansering hos Euroads, men sista månaderna har jag skickat väldiga mängder besökare utan något livstecken. Nån som fått något avslut under Augusti månne?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det konverterade så dåligt att jag avslutade det helt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här. Ger inte en enda godkänd ansökning, Helskumt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack! Vad skönt, och beklagligt, att det inte bara var för mig då. Jag ska kontakta dem och se om något är fel med spårningen, eller så lägger jag ner dem också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Löste detta sig och var det ett spårningsproblem eller helt enkelt dålig konvertering?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ger sevenday något för öppnat sparkonto? Har euroads andra bankprogram som ger pengar för öppnat sparkonto?
Registreringen hos Euroads kräver tyvärr F-skatt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För att ruska upp en gammal tråd tänkte jag bara rekommendera er som sysslar med bank att flytta Sevenday till Zanox spårning, har sett stabil klick-till-avslut konvertering (drygt 10% med €100 tariff) sedan flytten för någon vecka sedan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samma här. EuroAds kommer inte alls upp i samma siffror som Zanox. Såg att de startat upp hos CJ nu också.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|