FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan.
Säljer mitt reward script då jag inte har tid att lansera det på någon sida i dagsläget Simpelt byggt men alla dom viktigaste funktionerna finns med. Designen är endast byggd för att hålla uppe funktionerna på bra platser, Skulle funka och köra live med kanske med lite ändringar. Funktioner: Användare - Tjäna poäng genom att besöka hemsidor - göra leads/sales, - lokalisera sin värvnings länk och värva folk - Skriva och läsa i klotterplanket, Beställa Presentkort Admin - Lägga in erbjudanden - Redigera erbjudanden - Ta bort erbjudanden - Ge användare Poäng - Ta bort poäng från användare - Söka efter medlemmar och se alla dennes uppgifter som han/hon angett *Kan koda till saker som köparen vill ha för en viss summa. Tror inte jag glömt något. Demo finns: http://www.marku.se/reward Anv: demo Lösen: demo Fulla rättigheter i admin panelen. Kom gärna med bud via pm eller här i tråden Vi kan väll börja på summan: 100:- kr? ![]() Ni kan ju lägga bud via mail eller ta frågor där om ni vill också: [email protected] *Blir slutbudet ett pris som jag inte känner att jag accepterar så har jag rätt att Inte inleda affären / avbryta affären. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|