FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
PokerListings grundare, svensken Andreas Oscarsson har skjutits ihjäl i sitt hem.
Källa: http://www.pokerlistings.com/pokerlistings...sses-away-43083 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Så det var skaparen bakom pokerlistings..
Tycker oerhört synd om den 2-åriga sonen som fått bevittna det hela. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En massa obehagliga frågor dyker upp när man hör om sådant. Vilken sjuk männska kan skjuta en annan framför ögonen på dennes tvååriga barn?
Jag menar, det hela var uppenbarligen planerat då gärningsmannen tagit sig in genom att klättra upp på staplade däck, och visste förmodligen att AO befann sig huset. Otroligt obehagligt, nästan som mordet på AW på Spaldinggatan i Göteborg i våras... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hoppas att mamman finns med i bilden fortfarande för barnets skull...
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag tycker det som hänt är tragiskt precis som alla (eller iaf de flesta) andra. Ska vi bli av med meningslöst våld och dödande av det här slaget så krävs det dock extrema åtgärder som ingen vill ha. Förändrar vi samhället en hel del tror jag dock vi kan komma åt de flesta. I typ 70% av fallen så känner ju dock de inblandade varandra så är man en god människokännare och undviker vissa miljöer (alternativt blir eremit) så minskar riskerna snabbt.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Haha nej så ond försökte jag inte göra dig med flit! Ville bara ha med det relevanta
![]() Och du menade säkert väl men det uppfattades i alla fall i mitt huvud som att du helt enkelt menade att det var en dum fråga. Men jag förstår som sagt vad du menade ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är inte lätt att vara företagare idag, speciellt när man rör sig i en så speciell verksamhet, säkert tonvis med olika hot om övertagande, spelare som förlorat allt osv osv .... :blink:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|