FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag söker ett webbhotell som har grymt snabb support, men även bra avtal. Kan tänka mig att betala lite mer för att få lite bättre. Som det är nu, med Bineros support, som tidigare funkat väldigt bra, är det helt ohållbart att sitta och vänta i 6h för att få ett support svar. Företaget som i sin tur anlitat mig är inte speciellt glada att det tar sådan tid. / Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Enda företaget där jag garenterat fått hjälp direkt är av mosso (numera rackspace cloud hosting).
Iom att dom har livechat direkt. Tror även man kan ringa 24/7, men dyrt att ringa till usa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Svenska hosts jag i största allmänhet dåliga erfarenheter av.
Dom enda jag jobbat på där mailen i princip har studsat tillbaks (med svar) vid supportärenden har varit http://www.space2u.com/ och www.24-7webhosting.com (tror det är samma företag?). Det va dock ett par år sedan jag senaste behövde kontakta dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
Håller med om Space2u. Tycker de svarar snabbare än Binero, Loopia och Oderland.
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När jag ringde Space2u så gick de smidigt också, sa felkoden och snubben visste direkt vad som var fel.
Lättast är kanske att testa ringa till de olika support numren och se hur snabbt de svarar ![]() Har bra erfarenhet av infoferenda också, som har sakerna hos "the planet" och "rack space". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilken typ av support är det du behöver och hur ser budgeten ut?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan bara instämma när det gäller Space2u. Har de som webbhotell och några andra men Space slår alla på support.
Dessutom ingår supporten i deras standardavtal. Och jag har skickat dit en hel del kunder som i princip har saknat all teknisk kunskap som är nöjda med den servicen de får där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tror inte de är att rekommendera till Trådskaparen. Å andra sidan, är det vanlig shared hosting du vill ha så är det väl egentligen stabilitet/uptid som borde va viktigast och inte support. Bara du får hjälp att sätta upp allt från start så ska du ju helst inte behöva använda supporten sen ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|