| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Glesys kan nog vara ett bra val. Tycker dock Binero svarar snabbt, svarstid på mail alltid mindre än ett dygn och det är ju ytterst sällan man har något som är mer akut än så. Normalt sett behöver man ju inte kontakta supporten särskilt ofta alls.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla svar! Ska ta och kolla in Space2u.
Jag kan behöva support som varar inom högst 4h. Därför jag är ute efter något bolag med god support. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är det vanlig "support", frågor och om enkla ärrenden så är nog standard tider under arbetstid under 4h för många företag. Ska du dock ha support 24/7 och med uttryckning så tillkommer allt som oftast någon form av serviceavtal. Dyrt att ha bemannad support detta är premium *säger NOC/SOC arbetaren*
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
Medlem
|
One.com har chattsupport med svar direkt dygnet runt, men på icke kontorstid är den på engelska.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Mailsupporten på Datakultur har alltid varit extremt snabb dom åren jag har använt dom till projekt, kundsajter etc.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|