Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Någon som har provat ClickandBuy?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-28, 11:37 #1
Bifrosts avatar
Bifrost Bifrost är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2005
Medlem
Bifrosts avatar

Hej
Vi fick ett mail om ClickandBuy funderar på om någon använder eller andvänt dessa?

mvh Stefan
Bifrost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-28, 13:00 #2
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2004
Fredrik.an Fredrik.an är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2004
Inte provat dem då jag inte vet vad det är, men jag googlade och antar att det är denna tjänst? http://www.clickandbuy.com/SE/sv/wasist/wasist.html

Kan vara bra att förtydliga lite
Fredrik.an är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-28, 13:25 #3
Bifrosts avatar
Medlem

Medlem
Bifrosts avatar

Hej igen!
Klistrar in mailet så blir det lite mer kött på benen....

Hej ,

Jag heter Harry Klintebring och jag är med företaget House of Payments/ ClickandBuy. Vi är det ledande online betalningssystemet i Europa och jag vill på detta vis introducera vårt unika och globalt accepterade betalsystem.

ClickandBuy är en marknadsledande betalningslösning som favoriseras av företag såsom: iTunes, Skype, Betsson, AC Milan, Electronic Arts, Nero, MTV och många, många fler och det är en lista som konstant växer och blir större. Totalt så har vi mer än 6000 kunder/partners och över 6 000 000 registrerade slutanvändare som betalar för deras Internet aktiviteter med deras ClickandBuy konto. Genomsnittligt så registrerar vi 5000 nya slutanvändare per dag. http://www.clickandbuy.com/extra/logodownload/

För att på bästa sätt kunna nå slutanvändarna så accepterar ClickandBuy en mängd olika betalningsmetoder, rent generellt så är det kreditkort, men givetvis så anpassar vi oss även till lokalt använda kort inklusive debiteringskort. Bara för att nämna ett exempel så är direktdebitering avkänt mer än 70 % av hela marknaden och det finns inget företag som kan hantera denna delikata metod så säkert och effektivt som ClickandBuy.

Jag vill också nämna att ClickandBuy är licensierade av British Telecom och Swisscom där lokala användare kan välja att betala sin Click&Buy faktura direkt på sin telefonräkning.

Betalning – slutkunden betalar för Er service genom att endast skriva in sitt användarnamn och lösenord och det är allt. Vi kan se att många slutkunder börjar att tveka med känsliga betalningsdetaljer på Internet rent generellt, och som en konsekvens så är Click&Buy’s princip att matcha slutanvändarens behov av säkerhet och beskydd på bästa möjliga sätt.

Sett utifrån slutanvändarens vy så är ett online erbjudande attraktivt, men kan man lita på företaget. ClickandBuy har erhållit ett certifikat från det Tyska Ministeriet för säkerhet inom IT industrin som det första företag globalt för andra gången i rad, så slutanvändarna kan känna sig trygga i att deras detaljer och information är säkra hos oss.

Era fördelar är följande:

Oavsett hur slutkunden betalar ClickandBuy’s faktura så har Ni alltid en säker betalning från os. Ni har inte längre några bokförings och transaktions bekymmer med betalningsmetoder, lokala språk eller valutor. Med ClickandBuy så ger vi Er möjligheten att penetrera globala marknader små ansträngningar och kostnader från Er sida.

Se nedan några av dom utmärkande särdragen till varför exempelvis iTunes valde att arbeta med ClickandBuy:

Effektiv och säkert internationell fakturering
Hantering av MIKROBETALNINGAR
Sofistikerade och flexibla prenumerations moduler (med direktion av marknadsföringskoder)
Marknadsföringsaktiviteter (nyhetsbrev till verifierade e-post adresser med dokumenterad betalningshistorik)
Internationell täckning med lokala dotterföretag och licenspartners såsom exempelvis British Telecom och Swisscom
Enkel och snabb implementation
Snabb och flexibel teknisk support
Ett konto per valuta och inte per land.
ClickandBuy ger full service med påminnelser och indrivnings procedurer inkluderat
Inga återbetalningar för i första hand misslyckade betalningar.
Inga fasta avgifter
Inga månadsavgifter
Jag hoppas att detta låter intressant för Dig, vi vill hjälpa Er att växa Er internet handel och ser fram emot Ert svar.
Bifrost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-30, 11:15 #4
emilvs avatar
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2004
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
emilvs avatar

Reg.datum: Feb 2004
Testa att kontakta någon av deras referenskunder och fråga :-)
Jag tycker det låter som ytterligare en Internetplånbok där kunden måste registrera sig och betala till en tredje part.
emilv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-30, 12:12 #5
digis avatar
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2004
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
digis avatar

Reg.datum: Jul 2004
Borde dom inte ha råd att hyra in nån som skriver en korrekt och säljande text utan massa fel?

(ser direktöversatt ut)
digi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-30, 18:55 #6
[email protected] mark.kent@ebutiken.nu är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
[email protected] mark.kent@ebutiken.nu är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Gör lite bakgrund koll på Harry Klintebring (House of Payments ) bara och dra era egna slutsatser.
Det gjorde vi.
Dessutom, referenser som jag har varit i kontakt med har dessutom svarat:
'kommer att hoppa av så fort vi kan'

Detta är inte bara en internetplånbok där kunden måste registrera sig utan ev ett pyramidsystem där all pengar går igenom några mellanhänder om ni skaffa konto via t.ex House of Payments.
Tidigare kontakt för Sverige var 'Roland K' (någonting). Han försvann.

Om man kontaktar Click and Buy direkt kanske är det ok.
mark.kent@ebutiken.nu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017