Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljes: Biktme.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-27, 14:07 #1
Landos avatar
Lando Lando är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2008
Lando Lando är inte uppkopplad
Medlem
Landos avatar

Reg.datum: Nov 2008
Hej!
Nu är det dags att sälja av en till sida. Denna gången är det bikt och bekännelse-sidan
http://www.biktme.se som skall bort. Allt ingår (Domän, all grafik, allt material + databasen). Jag hjälper även till med flytt av domän, databas och filer.

Biktme är en sida där användarna kan läsa och skriva om sina pinsamma eller ångestfyllda historier. Kolla in sidan så förstår du mer.

Info om biktme
Språk: PHP (Ej OOP)
Databas: SQL
Cookies: Nej
Startades: 2008-05-12
Antal godkända bikter: 3,468
Jobb/vecka: 10-20 min att godkänna bikter. Går även att hoppa godkänn-systemet om det anses bättre.
Inkomst: Reklaminkomst från adsense, affiliator och double. Ca. 3-5 hundra i månaden i dagsläget. Finns fina möjligheter att placera om/optimera all reklam.
Övrigt: Kommentarsystemet har ett bra spamfilter mot reklam, länkar och några grova ord. Bikt-IDt till alla bikter är krypterat så man inte kan loopa igenom och sno innehållet så lätt. (biktme.se/h7hsgah istället för biktme.se/123)

Besökarstatistik över de senaste 2 månaderna:

Pris
Jag säljer helst sidan privat men jag kan även fakturera (innehar f-skatt sedan 07) dock tar jag beloppet + moms då.
Sidan säljes på auktion här. Bud ges via PM och frågor ställs i denna tråden.
Startbudet är 4000:- (ca. årsinkomsten). Får jag inget bud jag är nöjd med behöver jag inte sälja sidan.

Lycka till!

/Joakim
Lando är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017