FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ser fram emot det, skitbra tjänst!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Kan man exportera sina domäner till csv eller något liknande?
Btw, det här felet med registrar verkar ändrat, men nu får jag IIS oavsett vem som är registrar för domänen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm det var lite knepigt, för såvitt jag vet, så har vi ännu inte ändrat något med registrar/owner variablerna. Jag ska se närmare på detta.
Tyvärr ingen CSV export än, vi jobbar just nu på att integrera domainz med en social platform, och fixar buggar. Eventuellt kommer vi att se på att ta in någon till/ hyra in någon för att bygga moduler. Vänligen, Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Grymt! Jag gillar Domainz.se och skulle gärna betala några kronor för tjänsten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Jonas, tack för fina ord, det värmer att höra!
Domainz kommer på sikt att komma i en betalversion med i olika steg beroende på hur många domäner man har, Den kommer att innehålla mer utvecklade funktioner och statistik, samt X-antal sms-rapporter när de egen-valda extra viktiga domänerna närmar sig utgång. Men jag vill också understryka att grundfunktioner som whois och bevakning/email utskick med status kommer alltid att vara gratis. Som jag skrev ovan så hoppas jag att vi inom kort ska kunna utöka med fler kompetenta utvecklare & designers. Ta gärna kontakt om du/ni känner att ni kan bidra med någonting. Det är viktigt att kunna koda korrekt och vara noggrann. PhpOO, mysql och ajax/flash, det är viktigt att man besitter djup kunskap inom en eller flera av dessa kunskapsområden. Även att behärska SVN & Trac. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Feature request:
Få larm om whois-informationen ändras eller om namnservrar ändras! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
JLE, Exakt, vi har det på vänt, även pagerank och trafikavvikelser (för dem som har verifierat analytics hos oss) Vi saknar dock utvecklare just nu, så det tar längre tid än väntat!
Men håll ut saker är påväg! Om någon skulle vilja testa att koda för oss så kan ni kontakta mig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Som ny registrar för .se samt med nyligen uppsatt nytt globalt dns system, skulle jag gärna vilja samarbeta med domainz.se för mina domän kunder.
Tanken vore att när man köper en domän av EgenSajt, så kan dom välja att få domänen bevakad på domainz.se. Vore detta möjligt och intressant? Kanske via ett API? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Danielos kul idé det borde vi kunna få till
![]() |
|||