FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det gäller inte utseende utan din Tipsa en vän. Du bör lägga in så att den som tipsar måste ange sin epostadress. Det mail som sedan skickas skall ha tipsaren som avsändare. Har du sidan som avsändare är jag rädd att det räknas som ett spam.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vill tacka alla som tagit sig tid för att hjälpa oss. Vi ska sätta oss snart o gå igenom alla anmärkningar o ändra sånt som inte är bra. Tack!
//Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Länkarna för att bläddra mellan produktsidorna var i minsta laget tycker jag. Man får verkligen sikta med musen. Nu menar jag de längst ned. Såg att det även fanns "sid-länkar" upptill också, de var bättre.
Annars är sidan snygg! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar designen skarpt. Mjuka och sköna färger. Även mycket lättnavigerad sida.
Detta är offtopic, men kan inte låta bli. Truckerkeps Årets modetrend Njaee.. Vad jag hört så är det snarare tvärtom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo det är sant, det var åretsmodetrend, i början av året, när precis alla hade en sån. Och året är ju inte slut än...
Men det är klart, borde kanske ändras till nån annan text, några förslag? //Predrag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
En liten detalj: Du borde göra prisuppgifterna tydligare för att öka skannbarheten. Kanske röd färg och fet stil kan vara något?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|