FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fyfan vad tråkigt! men du har signalement på killen iaf? Och om du har en ny iphone så har du ju Os3, så med lite tur så har du MobileMe, och kan spåra den, ? Samt deaktivera den och radera innehåll. Jag rekommenderar naturligtvis att du överlåter det till Polisen när du har fått fram info.
Jag kan höra med en god väninna av mig om hon har några insider tips på hur du ska gå tillväga för att få ut max från ditt bolag, hon har jobbat flera år i ett konkurrerande bolag till trygghansa. Säg ifrån om du vill ta en pilsner någon dag för att få tankarna på annat. Finns här i Oslo jag med. MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alla jag känner har begärt att få sina utbytta. Först erbjuder Assa ett skyddsbleck, men står man på sig får man en ny låskista. ASSA måste ersätta kunderna för låsfiaskot Assa försöker få kunder att dra tillbaka klagomål Försäkringar gäller inte för Assalåset Kolla även på svt.se om du hittar avsnittet där låset är med i Uppdrag granskning. Tillägg: Information och video om hur man petar upp låset har funnits på flashback typ ett år innan media uppmärksammade låset. |
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|