FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjena folks, tänkte höra vad ni tror om denna domän. Både trafikmässigt från sökmotorer och idéer till hur man skulle kunna bygga upp den smart och smidigt för användarna. Domänen säger ju sig självt vad det skall vara.
Notera att jag inte haft orken att bry mig om att kolla upp om de finns andra liknande sidor och isåfall hur dem byggt upp sin osv. Och om de nu finns 10.000 liknande sidor så bryr jag mig egentligen inte mer än att få ta en titt och analysera hur dem gjort. Så folks, slunga iväg lite förslag och även vad du tycker/tror om domänen, om du tror den kan ha potential. Sexbikten.se Jag får tacka på förhand! /Micke. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vakna nu folk, vill ha lite åsikter
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror den har potential. Skulle kunna bli en variant av http://www.tjuvlyssnat.se/ - fast där man "biktade" sig själv då. Du får dock nog tänka dig för. Om du har XXX-reklam på sidan så kommer du tappa en stor del av besökarskaran.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är bäst:
mycket mer besökare & lite mindre intäkter vs. lite mer intäkter & mycket mindre besökare :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle säga att i de flesta fall är första alternativet bättre eftersom man då kan exponera sina övriga hemsidor mot en större krets. Men när det gäller sidor som man kanske inte vill koppla ihop med sina övriga sidor så skulle jag nog välja bort besökare till förmån för intäckter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om vi säger så här, jag föredrar besökare/trafik framför intäkter. Helt klart. Intäkter är inte den stora delen. Vore bara kul att få igång en sån här sida med endel trafik på.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|