FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, länge sedan jag postade en design här så nu kommer jag tillbaka
![]() http://razmgah.se/ultimatedesign.png Där är designen, den finns i .psd format men kan kodas till html & css för ett extrapris på 300 kronor. Ni får buda på designen. Startbud: 350 kr. F-Skatt finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sänker startbudet till 200 kr. och sänker att jag kan koda till html&css för extra 150 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Utan att framstå som för elak eller besserwissrig så vill jag ändå säga att jag tycker att den här designen är för ful för att säljas på det här forumet. Den håller helt inte tillräckligt hög kvalitet. Jag är långt ifrån grafiker, men jag skulle kunna prestera en liknande mockup på 10 minuter.
Nu när jag har sågat den så vill jag tipsa om att du surfar runt på sidor som har snygga designer. Titta och lär. Analysera och fundera över vad som gör att de är snygga. Därefter kan du applicera de lärdomarna i dina nya designer. Då slösar du inte bort din tid på designer av den här klassen - och kan få mer betalt för dina framtida alster. Med så mycket text du har (även om jag förstår att det är placeholder) bör du exempelvis inte överstiga 75 tecken per rad om du vill behålla läsbarhet. Du bör även skilja de olika input-typerna åt. I din design ser man inte om det är knappar eller fält. Gör om, gör rätt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Indigo: Designen är inte ful den är "okej" men inte mer, det har dock varit uppe mycket värre designer förut.
Kidan: Jag tror faktiskt inte det är större chans att någon köper för att du sänker priset, hittar jag en bra design jag vill ha så spelar nästan priset ingen roll, iaf inte bara någon hundring som du sänkt. Fast, du kanske sänker priset för att bumpa? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tänkte lägga första inlägget igår om att jag faktiskt tycker den va nice. Dock som Indigo sa, försök hålla dig inom 75~ tecken per rad då de blir väldigt jobbigt/irriterande att läsa som de är nu.
Sänk storleken på Copyright/Disclaimer texten. Way too big. Jag gillar den! Synd att jag inte behöver en liknande design as we speak. Fortsätt jobba på, kommer bli riktigt nice med tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||