FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En klar förbättring
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker den sajten ser lite utdragen ut på en widescreen-skärm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker också ipeer.se har gjort ett bra jobb. Annars är både Loopia och Binero bra. Loopia börjar få så pass mycket dock att det börjar bli lite mer otydligt - medans binero är rakt på.
Webbkonsulterna gör ett bra jobb och kanse en mindre spelare - datakultur.se likaså. Vi uppdaterade vår sajt i maj och är relativ nöjda - även om det alltid kan bli bättre. :-) Ta gärna en titt och ge lite kritik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citynetwork ser riktigt bra ut...ligger på listan över dom webbhotell som först ska läggas till på Webbhostr.com
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tackar för det Mortekai...
Första gången jag går till webbhostr.com - har riktigt nice potential måste jag säga! De felsta review sajterna (om man nu får kalla den det) kör mest med köpta länkar - det här verkar genuint och därmed mycket värde för många. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är en lång bit kvar för den är bara knappt en vecka gammal
![]() Jag håller på med själva informationsbiten just nu (http://www.webbhostr.com/webbhotell/mortfiles) och sen ska listningarna göras om lite innan jag går vidare med bloggen och artiklarna ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Binero, ipeer och wk är grymt snygga, jämnt skägg där tror jag.
Patrikweb har en sån design som jag vill att en som jag ska hyra en bunt servrar av ska ha. Klart och överskådligt. Men min röst går till loopia, en hårsmån före vebbhotellet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kan ju inte vara bra SEO mässigt? |
|||