FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen gällande TPB åsikt om det hela, så skiljer den väl sig inte på något sätt från vad man normalt hör vid i princip varje polisingripande för fylla, förargelseväckande beteende, störande av allmän ordning...osv...vilket kan sammanfattas med "Fascistsvin...." Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har liknande lösning och använder även Bittorent tekniken för att komma åt större filer (då det är ett "säkrare" protokoll) och då är det såklart inte helt irrelevant hur dessa filer "ser ut" och vad ursprunget till dom kan tänkas vara, men detta är ju något som gäller fysiska tillgångar såväl som pengar, så varför skulle det inte gälla digitala tillgångar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Man anger väl inte mer information än vad man anser nödvändigt (jag tror inte att dom bryr sig så mycket om att tillhandahålla ytterligare information för att tillmötesgå t.ex. WN medlemmar) för att åstadkomma vad man är ute efter, orsaker till det kan ju vara flera, skydda källor, ha ett övertag senare i processen, osv. osv.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag vet ju att du läst och skrivit mycket om detta så du vet mycket väl vad jag syftar på när jag säger att dom varit i flera mycket "underliga" situationer tidigare (om man uttrycker sig försiktigt... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och dessutom, det är väl inte så konstigt att det är lite lägre beviskrav i nuläget, de vill ju bara veta vem som står bakom ip-numret för att sedan kunna göra en evt. intrångsundersökning. För hade de haft alla bevis redan klara, då hade de inte ens behövt göra en intrångsundersökning för att säkra bevisen, eller hur? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||