FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Några säger buggig, fryser till, andra säger skit bra.
Någon av er som har mobilen? Vad tycker du? Någon som har en annan Tuch mobil som är underbar? Tips mig tack. Saker jag tycker är viktiga; Kalender (vill slippa min papperskalender) och ändå hålla reda på min vardag. GPS (kanske) E-post synk (och visar e-mail på ett ganska bra sätt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har du testat iPhone? Du kan omöjligt bli annat än tillfredställd av denne.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Från början var lite ambivalent till om den var bra eller bara ok men nu sen jag drog in senaste mjukvaran och tweakat den lite (enligt rekommendationer) är jag jättenöjd. Med den tidigare mjukvaran kunde den upplevas som lite buggig men jag har hittills inte haft en enda frysning sen jag uppdaterade den. Uppdateringen var väldigt lätt att göra och bara för det får HTC plus i kanten.
Den har dessutom överlevt ett längre dopp i handfatet. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför inte ta och titta på 2:an istället?
Är själv sugen på en sån och dom recensioner man har läst av den så ska det vara stora förbättringar från 1:an |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Största "felet" som jag ser det är att det är så dålig upplösning på iPhone, endast 480x320 px. Jämfört med till exempel xperian's 800x480px.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
köpte en htc magic och är mycket nöjd. använder gmail så för mig var det rätt enkelt att välja.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men jag vet inte hur det går med GPS, provat funktionen? (på TPB finns det en rippad version av tomtom som fungerar med Diamond, därför får den en fett + i kanten av mig :P ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() efter att kört android ett par veckor nu, så skulle jag aldrig i hela mitt liv köpa en ms mobile eller symbian telefon igen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|